Adatvédelmi irányelvek

A Polimarker interaktív játék az okostelefonra telepített alkalmazás segítségével hozza közelebb a műanyagok világát a fiatalok számára.


Android alkalmazás engedélyek

A játék során a felhasználóknak QR kódokat kell beolvasnia, amelyek sikeressége esetén véletlenszerűen kapnak egy-egy kérdést a játékállomásnak megfelelő, műanyagokkal kapcsolatos témakörből. A játékosok a QR kódot az okostelefon Kamera alkalmazásának segítségével tudják beolvasni, a játék használatához ezt a hozzáférést biztosítani szükséges az alkalmazás számára.
A játék statisztikai kiértékeléséhez az egyes telefonok azonosító adatai közül kizárólag olyan információkat ad át az okostelefonon futó alkalmazás a szerver részére, amely a felhasználó személyes adatait nem tartalmazza, az egyedi beazonosításra nem alkalmas (a gyűjtött adatok: telefon márkája, Android verzió száma).